16 Kasım 2010 Salı

iyi ki varsın tüyap kitap fuarı!


tüyap'ın üzerinden bir hafta geçmişken gecikmiş bir tüyap yazısı yazayım istedim.. maksat hikaye anlatmak olsun:)
hiç bir sene tüyap'ın gelmesini bu kadar heyecanla beklediğimi hatırlamıyorum. ağustos ayından beri dört gözle bekliyordum.. işe girdim çalıştım, paramı da taa ekim sonunda kadar da harcamadım, azmettim bekledim.. üstelik o sıkıcı işte çalışken her gün kendimi hadi biraz daha sabret bi kaç kitap alabilirsin o parayla diye motive ettim.. neden bilmiyorum seneda bir kere toplu kitap alışverişi yapabilme imkanı sağladığından belki.. ya da kafayı yemiş de olabilirim emin değilim. her neyse.. kitap listeleri yaptım, doğaçlamalara yer bırakmıştım küçücük ama her zamanki gibi aldığım kitapların yarısı doğaçlama oldu.. 3 defa ziyaret ettim fuarı , yayın evlerinin yerlerini ezberledim.. hatta inanmazsınız etkinliğe bile katıldım:) gerçi o da tamamen doğaçlama olup arkadaşım sayesinde olmuştur.. vatankitap okuyucularıyla buluştu ben de geçiyordum uğradım..
e peki kitap imzalattın mı diye sorayım kendi kendime hayır tabiyki.. beni heyecanlandıran, gerçekten hayatımda bi iz bırakmasını istediğim bir yazar yoktu kitap fuarında.. laf olsun diye kitap imzalatamam ki ben.. bi de sanırım çok önemsemiyorum bu kitap imzalatma şeysini.. ukelalıktan filan değil be blog öyle! :)
neyse efendim kitaba harcadığım paraya acımadım, bir sürü kitap aldım ve çok mutlu oldum.. hiç bir alışveriş beni bu kadar mutlu edemezdi zaten.. neyse efendim kitap listemi yayınlayayım ve fazla gevezelik etmeden gideyim ben napim.. bu arada iyi bayramlar..

not: Kitaplıklar, beynin çocuklarıdır. ( j. swift) AKLIMDA DURACAĞINA KİTAPLIĞIMDA DURSUN! (elçin)

efrasiyabın hikayeleri- ihsan oktay anar-iletişim
mrs. dalloway- virginia woolf-iletişim
çavdar tarlasında çocuklar- j.d salinger-yky
aylak adam- yusuf atılgan-yky
saatleri ayarlama enstitüsü- ahmet hamdi tanpınar- dergah
mavi kuş- mustafa kutlu- dergah
şehname- firdevsi- kabalcı
bir otostopçunun galaksi rehberi- dougles adams- kabalcı
yıldız tozu- neil gaiman- ithaki
alice harikalar diyarında- levis carroll- ithaki
yabacı- albert camus- can
yavaşlık- milan kundera- can
101 anadolu efsanesi- akçağ
ozan beedle'ın hikayeleri- j.k rowling- yky
kelime ve dimne- akçağ






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder